N Kolay ve Kroppa deneyim tasarımında nöropazarlama ve yapay zekâ ile fark yaratıyor

Türkiye’nin en kapsamlı finansal teknolojiler ekosistemi olarak faaliyet gösteren Faal Bank’ın dijital bankası N Kolay, kullanıcı tecrübesini geliştirmek için dijital ajans Kroppa ile yenilikçi bir UX araştırması projesine imza attı. Bu proje kapsamında N Kolay’ın müşterilerine sunduğu tecrübesi daha da harikaya götürmek ismine klâsik araştırma yollarının ötesine geçerek nöropazarlama teknikleri kullanıldı ve içgörüleri derinleştirmek için yapay zekâ takviyeli tahliller gerçekleştirildi.

 

Son devirde müşteri tecrübesinde daima bir düzgünleştirme sağlayan N Kolay, harikalığı hedefleyen projelerine bir yenisini ekledi. Dijital ajans Kroppa ile gerçekleştirilen iş birliği kapsamında, N Kolay müşterilerine sunulacak yeni kullanıcı tecrübesi için müşteri odaklı yaklaşımı pekiştirecek biçimde nöropazarlama ve yapay zekâ takviyeli tahliller içeren bir araştırma yürütüldü. 

N Kolay taşınabilir uygulaması için yapılan kullanıcı deneyimi fokus küme testlerinde, çalışmaya katılmak isteyen şahısların, BCI (Brain Computer Interface) üzerinden EEG dataları tahlil edildi. Müşterilerin ihtiyaçlarını, beklentilerini ve his durumlarını derinlemesine manalandırmak için ise edinilen bu sonuçlar AI modeli ile sentezlendi. Elde edilen tahlil, tecrübelerin şahsileştirilmiş ve pürüzsüz hale getirilmesine yönelik değerli içgörüler sundu. N Kolay bu proje ile edindiği içgörüler ve müşteri geri bildirimleri ışığında evreli olarak uygulamanın kullanıcı tecrübesinde güncelleme yapıyor.

Numanoğlu: “Müşterilerimizi Anlayarak Tecrübe Stratejilerimizi Şekillendiriyoruz”

Aktif Bank Müşteri Tecrübesi ve İletişim Grup Başkanı Gamze Numanoğlu, bu iş birliğinin hem Faal Bank’ın hem de Kroppa’nın bölümdeki inovatif yaklaşımını gözler önüne serdiğini belirtti. Numanoğlu, “Aktif Bank olarak müşteri tecrübesi alanında daima olarak müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri tahlil ediyor, onların gereksinimlerine yönelik tahliller üretiyoruz. Geliştirdiğimiz stratejilerle, kullanıcılarımızın beklentilerinin ötesine geçmeyi hedefliyor ve müşteri odaklı yaklaşımımızı her alanda önceliklendiriyoruz” dedi. Bu iş birliğinin gerisindeki temel gücün, müşterileri sadece dinlemekle kalmayıp onları sahiden anlamak olduğunu vurgulayan Numanoğlu, “Kroppa ile birlikte gerçekleştirdiğimiz nöropazarlama ve yapay zekâ takviyeli bu araştırma ile müşterilerimize her temas noktasında pürüzsüz tecrübeler sunarak, memnuniyetlerini en üst seviyeye taşımayı hedefliyoruz. Bu üzere yenilikçi çalışmalara erken adaptasyon göstererek tecrübede harikalık amacımıza koşuyoruz” diye ekledi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorum yapın

Sitemiz bir sosyal içerik platformu ve haber sitesi olup çeşitli kategorilerde yayın yapmaktadır. Her türlü soru, görüş, öneri ve istekleriniz ayrıca reklam ve tanıtım yazısı talepleriniz için shmedya@proton.me adresine mail iletebilirsiniz.
hosting wordpress hosting vds sunucu domain sorgulama web hosting vds satın al izmir avukat instagram takipçi satın al gaziantep marangoz hd film izle film izle pubg mobile uc pubg mobile uc satın al uc satın al pubg uc uc arama kurtarma ekipmanları windows lisans office lisans likit menajeri kiralık konteyner kiralık yük konteyner kiralık konteyner ev kiralık şantiye konteyner yedek parçaları ucuz smm panel korsan taksi instagram takipçi satın al takipçi satın al