Dünyanın analitik lideri SAS ve Koç Topluluğu’nun bilgiden kıymet yaratan teknoloji şirketi TEŞHİS, gerçek vakitli kampanya idaresi ve yapay zekâ takviyeli sadakat programları alanında kıymetli bir iş birliğine imza attı. Bu stratejik paydaşlık, SAS’ın çok kanallı pazarlamayı güçlendiren öncü analitik tahlilleri ile TANI’nın firmaların sadakat programlarını oluşturmalarını sağlayan yenilikçi sadakat ve kampanya idaresi servisi Joyalty platformunu entegre ederek, markalara daha verimli bilgi tahlili ve şahsileştirilmiş pazarlama stratejileri oluşturma yetkinliği kazandırıyor.
Günümüz rekabetçi iş dünyasında, müşteri verisinin aktif kullanımı ve şahsileştirilmiş pazarlama stratejileri, markaların sürdürülebilir başarısı için kritik bir öge haline geldi. Bilhassa dijital dönüşümün sürat kazandığı bu çağda, yapay zeka ve ileri analitik tahlilleri, müşteri tecrübesini uygunlaştırma ve marka sadakatini artırma noktasında oyunun kurallarını tekrar yazıyor. Perakende, finans, telekomünikasyon ve e-ticaret üzere müşteri odaklı bölümlerde, dataya dayalı içgörülerle desteklenen pazarlama yaklaşımları artık bir tercih değil, mecburilik haline gelmiş durumda. İşte tam da bu noktada, bilgi ve yapay zekâ lideri SAS ve TANI, güçlerini birleştirerek global çapta fark yaratacak bir iş birliğine imza atıyor. Bu stratejik paydaşlık, markaların müşteri verisini daha verimli tahlil etmelerini, sadakat programlarını pratik ve esnek bir biçimde yönetmelerini, gerçek vakitli kampanya idaresiyle pazarlama süreçlerini optimize etmelerini ve yapay zeka takviyeli tahlillerle müşteri tecrübesini üst düzeye taşımalarını sağlayacak.
Mükemmel Müşteri Tecrübesi İçin Bilgi Odaklı Dönüşüm
Bu iş birliği sayesinde, TANI’nın Joyalty platformu ileri analitik, yapay zeka ve makine öğrenmesi modelleriyle desteklenerek markalara gerçek vakitli kampanya idaresi ve birebir şahsileştirilmiş müşteri seyahati tasarlama imkânı sunuyor. SAS Viya’nın ve Joyalty’nin güçlü analitik yetenekleri, müşteri datalarının daha aktif tahlil edilmesini sağlayarak, pazarlama gruplarının en uygun kararları almasını desteklemek için güç birliği yapıyor.
SAS & TEŞHİS İştirakinin Kapsamı ve Beklenen Sonuçlar
Bu paydaşlık, bilgi analitiği ve yapay zeka dayanaklı tahlillerle pazarlama ve sadakat idaresi alanlarına odaklanarak markalara kıymetli avantajlar sunmayı hedefliyor. SAS’ın ve Joyalty’nin ileri analitik modelleri sayesinde, markalar müşteri datalarını daha verimli tahlil ederek şahsileştirilmiş kampanyalar düzenleyebilecek. TANI’nın Joyalty platformu, SAS’ın analitik yetkinlikleriyle desteklenerek müşteri sadakatini artırırken, SAS Customer Intelligence 360 tahlili ile anlık data tahlili yapılarak daha tesirli kampanya idaresi sağlanacak. Ayrıyeten, gelişmiş bilgi analitiği sayesinde markalar müşteri taleplerini daha düzgün anlayarak, en uygun eser ve hizmetleri sunabilecek. Bu iş birliği sırf ferdî markalar için değil, geniş çapta tüm ekosistemin verimliliğini artıracak bir dönüşümü tetiklemeyi amaçlıyor.
Firmaların tüm kanallarına entegre olup, markaların çok kanallı bir formda sadakat programlarını yaratıp yönetmelerine imkan sağlayan bir CRM platformu olarak öne çıkan Joyalty SAS ile güçlerini birleştiriyor.
Platform, 150’den fazla hazır kampanya kurgusu içerisinden seçim yaparak kampanyaların hayata geçirilmesini mümkün kılıyor. Ayrıyeten amaç kitle seçimlerinin yapay zekâ bazlı analitik modellemelerle yapılmasını ve bu doğrultuda tesirli irtibatların gerçekleştirilmesini sağlıyor.SAS Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Rasim Eğri, bu paydaşlığın kıymetini şu sözlerle vurguladı:
“SAS olarak, yapay zeka ve analitiği kullanarak müşteri tecrübesini ileri düzeye taşımayı hedefliyoruz. TANI’nın Joyalty eseri ile yaptığımız bu stratejik iştirak, şirketlerin bilgi odaklı pazarlama stratejileri oluşturmalarını ve sadakat idaresini daha aktif bir biçimde gerçekleştirmelerini sağlayacak. Yapay zeka dayanaklı tahlillerle, pazarlama takımlarına daha yanlışsız kararlar alma ve şahsileştirilmiş tecrübeler sunma konusunda değerli bir avantaj sağlıyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı