Vodafone FreeZone ve eFootball™’dan Yeni İşbirliği

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, gençlik markası Vodafone FreeZone ile oyun ve espordaki gelişimin en büyük destekçilerinden biri olmaya devam ediyor. Gençlerin oyun muhtaçlıklarını ve espor tutkularını desteklemeyi sürdüren Vodafone FreeZone, futbol simülasyon oyunu eFootball™ ile işbirliğine gitti. Bu yeni işbirliğiyle, FreeZone’lu gençler, eFootball™u paket internetlerinden harcamadan, ikram kazandıkları ek internetlerinden harcayarak oynayabilecek.

 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin şunları söyledi: 

 

“Vodafone FreeZone olarak, hem oyun oynarken hem de oyun ekosistemiyle etkileşime geçerken gereksinimi olabilecek tüm alanlarda gençlerin aklına gelen birinci marka ve tercih ettikleri operatör markası olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, halihazırda birçok faydayı barındıran ek FreeZone GB faydalarımıza bir yenisini daha ekliyor, oyun uygulamalarına özel FreeZone Hoşluklar dünyasını genişletiyoruz.   AI ’24 sayılarına nazaran, oyunseverlerin en çok tercih ettiği taşınabilir oyun janralarından biri, geçtiğimiz yıl prestijiyle 4’üncü sırayla futbol janrası oldu. Yeniden tıpkı kaynakta, futbol janrası özelinde son 6 ayda en çok oynanan oyun eFootball™ olarak sıralamada yer aldı. Vodafone FreeZone olarak, gençlere internetinden harcamadan eFootball™ oyununu oynama fırsatı sunuyoruz. eFootball™ Ek GB Paketi yararıyla, gençlerin oyun oynarken GB’larını sıkıntı etme kaygısını ortadan kaldırıyoruz.”

 

Oyunsever gençlere ayrıcalıklar

 

Vodafone, oyunsever gençlere FreeZone paketleri içinde PUBG Mobile, Wild Rift, Free Fire üzere tanınan oyun uygulamalarında kullanılabilecek ek GB’lar veriyor. Oyun içi harcamalarında da gençlerin yanında duran Vodafone, bu kapsamda tüm uygulama mağazalarındaki oyun ve oyun içi harcamalarda 100 TL indirim sağlıyor. Tıpkı vakitte envanter alışverişlerinde de FreeZone Dükkan platformunda indirimler sunuyor.

 

“eFootball™” hakkında

 

eFootball™, KONAMI’nin tanınan oyun serisi “PES”in tekrar markalandırmasıydı. Bu değişiklik, yeni bir futbol oyunu motorunun eklenmesi, oynanıştaki ilerlemeler ve oyunun tüm uyumlu aygıtlarda “oynaması ücretsiz” olarak yine şekillendirilmesinin yanı sıra markanın da değişmesiyle büyük bir ileriye gerçek atılım manasına geliyordu. 

 

eFootball™ bugüne kadar dünya çapında 800 milyondan fazla indirmeye sahip, daima gelişen bir platform. 

 

“eFootball”, “e-Football” ve “eFootball logosu” Konami Digital Entertainment Co., Ltd.’nin Japonya ve öteki ülke yahut bölgelerdeki tescilli ticari markaları yahut ticari markalarıdır.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorum yapın

Sitemiz bir sosyal içerik platformu ve haber sitesi olup çeşitli kategorilerde yayın yapmaktadır. Her türlü soru, görüş, öneri ve istekleriniz ayrıca reklam ve tanıtım yazısı talepleriniz için shmedya@proton.me adresine mail iletebilirsiniz.
gaziantep marangoz hd film izle film izle likit instagram takipçi satın al instagram takipçi satın al takipçi satın al instagram türk takipçi satın al ucuz takipçi satın al calculator kiralık konteyner kiralık yük konteyner kiralık konteyner ev kiralık şantiye konteyner yedek parçaları nbase <--->serjoy
altyazılı film izle film izle 2025 maç bileti passolig bilet beşiktaş bilet fenerbahçe bilet galatasaray bilet seo ajansı
<--->serjoy film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle film izle