Vodafone Türkiye, istikrarlı büyümesini 2024-25 mali yılının 3. çeyreğinde de sürdürdü. Ekim-Aralık 2024 periyodunu kapsayan 3. çeyrekte şirketin servis gelirleri 26,7 milyar TL* olarak gerçekleşti. UMS 29 (Yüksek Enflasyonlu Ekonomilerde Finansal Raporlama ile İlgili Memleketler arası Muhasebe Standardı 29) tesirinden arındırılmış servis gelirleri ise 23,8 milyar TL olarak gerçekleşti.
Mobil abone sayısı 25,1 milyon oldu
Vodafone Türkiye’nin bu periyotta taşınabilir abone sayısı 25,1 milyon, M2M (Makinelerarası İletişim) dahil toplam taşınabilir abone sayısı 30,4 milyon oldu. Faturalı abone sayısı ise toplam bazın %81,5’ini oluşturdu ve 20,5 milyona ulaştı. Genişbant teknolojilerinde de hizmet kalitesini daima artıran Vodafone Türkiye’nin sabit genişbant abone sayısı 1,4 milyon olarak gerçekleşti.
“Dijital müşteri” sayısı 18 milyon oldu
Müşterilerine en güzel dijital tecrübesi yaşatma gayesiyle faaliyetlerini sürdüren Vodafone’un Vodafone Yanımda ve Online Self Servis üzere dijital kanallarını kullanan aylık etkin müşteri sayısı 18 milyona ulaştı. Vodafone’un dijital kanallarını kullanan müşterilerin aylık toplam etkileşimi ise 330 milyon oldu.
Güçlü veri talebi ve dijital servislerde büyüme
2024-25 mali yılının 3. çeyreğinde Vodafone Türkiye taşınabilir veri kullanımı 1.213 petabyte olarak gerçekleşti. Vodafone Türkiye, bu devirde dijital servis şirketi olma yolunda da değerli gelişme kaydetti. Vodafone’un yeni kuşak taşınabilir finans tahlili Vodafone Pay’in eserlerini kullanan toplam kullanıcı sayısı 8.8 milyona ulaştı. Şirketin 1.000’e yakın farklı süreç yapabilen ferdî dijital asistanı TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 9 milyona yükselirken, aylık sohbet sayısı 30 milyon oldu.
Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, 2024-25 mali yılının 3. çeyrek performansını şöyle kıymetlendirdi:
“Türkiye’nin dijital ihtilaline öncülük etme vizyonuyla bir devri daha muvaffakiyetle geride bıraktık. Taşınabilir, sabit ve toplam telekomünikasyon dalında servis gelirleri bazında en süratli büyüyen operatör olma amacımıza paralel güçlü bir performans sergiledik. Ekim-Aralık 2024 periyodunu kapsayan 3. çeyrekte servis gelirlerimiz 26,7 milyar TL olarak gerçekleşti. Bununla birlikte, müşterilerimizin dijital kanallarımızdaki tecrübelerini zenginleştirmeyi sürdürdük. Bu kanalları kullanan aylık faal müşteri sayımız 18 milyona ulaştı. Müşterilerimizi yenilikçi eser ve hizmetlerle en düzgün tecrübeyle buluşturmaya ve ülkemizin dijital gayelerine katkıda bulunmaya devam edeceğiz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı